« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Zatwierdzenie protokołu nr 12/2025 Komisji Budżetowej Rady Miasta Opola z posiedzenia w dniu 17 kwietnia 2025 r.

2. Zaopiniowanie projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Opola (druk nr 328).

3. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie korekty budżetu miasta Opola na 2025 rok (druk nr 329).

4. Zaopiniowanie projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w ośrodkach wsparcia i mieszkaniach treningowych oraz wspomaganych w Opolu (druk nr 302).

5. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie określenia szczegółowych warunków umorzenia w całości lub w części, łącznie z odsetkami, odroczenia terminu płatności, rozłożenia na raty lub odstępowania od ustalenia opłaty za pobyt dziecka w pieczy zastępczej, w zakładzie opiekuńczo-leczniczym, w zakładzie pielęgnacyjno-opiekuńczym lub w zakładzie rehabilitacji leczniczej (druk nr 321).

6. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na udzielenie bonifikaty od opłat rocznych z tytułu trwałego zarządu nieruchomości stanowiących własność Gminy Opole (druk nr 293).

7. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na oddanie w dzierżawę nieruchomości gminnej na okres 30 lat (druk nr 305).

8. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie przekazania Policji środków finansowych stanowiących dochody własne Miasta Opola z przeznaczeniem na rekompensatę pieniężną za czas służby ponadnormatywnej w 2025 roku (druk nr 307).

9. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie udzielenia dotacji podmiotowi leczniczemu – Samodzielnemu Publicznemu Zakładowi Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Opolu na realizację zadania pn. „Zakup aparatury i sprzętu medycznego, na potrzeby funkcjonowania Centralnej Sterylizatorni” (druk 330).

10. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie ustalenia stawek opłat za korzystanie przez operatorów i przewoźników z przystanków komunikacyjnych i dworca wyznaczonego do udzielania pomocy osobom niepełnosprawnym i osobom o ograniczonej sprawności ruchowej, których właścicielem albo zarządzającym jest Miasto Opole (druk nr 331).

11. Temat z planu pracy Komisji: "Strefa płatnego parkowania w latach 2022-2024: koszty, dochody, zmiany w strefie, plany na przyszłość".

12. Sprawy różne.

« Powrót do strony głównej