Porządek obrad
1.
Zatwierdzenie protokołu nr 11/2025 Komisji Infrastruktury Rady Miasta Opola z posiedzenia w dniu 14 kwietnia 2025 r.
2.
Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na udzielenie bonifikaty od opłat rocznych z tytułu trwałego zarządu nieruchomości stanowiących własność Gminy Opole (druk nr 293).
3.
Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na oddanie w dzierżawę nieruchomości gminnej na okres 30 lat (druk nr 305).
4.
Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia Aktualizacji Miejskiego Planu adaptacji Miasta Opola do zmian klimatu do roku 2030 (druk nr 311).
5.
Zaopiniowanie projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych i dworców, których właścicielem albo zarządzającym jest Miasto Opole oraz warunków i zasad korzystania z tych obiektów (druk nr 312).
6.
Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie nadania nazwy placowi publicznemu (druk nr 315).
7.
Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego "Szczepanowice III" w Opolu (druk nr 318).
8.
Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Szczepanowice IV” w Opolu (druk nr 319).
9.
Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Żerkowice III” w Opolu (druk nr 322).
10.
Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Wrzoski V” w Opolu (druk nr 323).
11.
Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie ustalenia stawek opłat za korzystanie przez operatorów i przewoźników z przystanków komunikacyjnych i dworca wyznaczonego do udzielania pomocy osobom niepełnosprawnym i osobom o ograniczonej sprawności ruchowej, których właścicielem albo zarządzającym jest Miasto Opole (druk nr 331).
12.
Temat z planu pracy Komisji: "Przygotowanie koncepcji realizacji przystani dla łodzi motorowych i żaglowych w Opolu"