Porządek obrad
1.
Zatwierdzenie protokołu nr 15/2025 Komisji Infrastruktury Rady Miasta Opola z posiedzenia w dniu 25 sierpnia 2025 r.
2.
Zaopiniowanie Sprawozdania w sprawie sprzedanych, nabytych i obciążonych nieruchomości oraz o uzyskanych z tego tytułu dochodach i poniesionych wydatkach w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 30 czerwca 2025 r. (druk nr 401).
3.
Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na przekazanie w formie darowizny prawa własności nieruchomości gruntowych na rzecz Miasta Opola na prawach powiatu (druk nr 377).
4.
Zaopiniowanie projektu uchwały o zmianie uchwały nr LXXXIII/1425/24 Rady Miasta Opola z dnia 25 stycznia 2024 r. w sprawie zawarcia porozumienia z Wojewodą Opolskim w sprawie powierzenia Miastu Opole zadań z zakresu administracji rządowej, dotyczących obowiązku utrzymania grobów i cmentarzy wojennych znajdujących się na terenie gminy Opole (druk nr 396).
5.
Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wniesienie wkładu niepieniężnego (aportu) do spółki Wodociągi i Kanalizacja w Opolu Sp. z o.o. (druk nr 397).
6.
Materiał z planu pracy Komisji: "Bieżące remonty dróg i chodników w latach 2023-2024: koszty, wykaz wyremontowanych dróg i chodników, lista wskazanych potrzeb".