« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

2. Stwierdzenie prawomocności sesji.

3. Zatwierdzenie protokołu z VI sesji.

5. Porządek obrad sesji.

9. Informacja w sprawie sprzedaży nieruchomości gruntowej, oznaczonej działką nr 2818, obręb Nowa Wieś Królewska, w trybie bezprzetargowym z zastosowaniem 99% bonifikaty, na rzecz Parafii Greckokatolickiej pw. Przemienienia Pańskiego w Opolu, na cele sakralne (druk nr 135) – opiniuje Komisja Budżetowa oraz Komisja Infrastruktury.

11. Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na nabycie prawa użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowych wraz z nabyciem własności budynków (druk nr 144) – otrzymują wszyscy radni.

12. Uchwała w sprawie ustalenia wysokości opłat i kosztów związanych z usunięciem i przechowywaniem pojazdów (druk nr 131) – opiniuje Komisja Budżetowa oraz Komisja Infrastruktury.

13. Uchwała zmieniająca uchwałę w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych i dworców, których właścicielem albo zarządzającym jest Miasto Opole oraz warunków i zasad korzystania z tych obiektów (druk nr 134) – opiniuje Komisja Infrastruktury.

14. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych Miasta Opola w roku szkolnym 2023/2024 (druk nr 133) – opiniuje Komisja Edukacji i Kultury.

15. Uchwała w sprawie założenia Branżowego Centrum Umiejętności nr 1 w Opolu i włączenia go do Zespołu Placówek Oświatowych w Opolu (druk nr 117) – opiniuje Komisja Budżetowa oraz Komisja Edukacji i Kultury.

16. Uchwała w sprawie założenia Branżowego Centrum Umiejętności nr 2 w Opolu i włączenia go do Zespołu Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Opolu (druk nr 132) – opiniuje Komisja Budżetowa oraz Komisja Edukacji i Kultury.

32. Uchwała w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ulicy Firmowej w Opolu (druk nr 138) - opiniuje Komisja Infrastruktury.

33. Informacja w sprawie Sprawozdania z wykonania "Aktualizacji Planu usuwania wyrobów zawierających azbest dla miasta Opola na lata 2010-2032" za lata 2022-2023 (druk nr 139) - opiniuje Komisja Infrastruktury.

34. Informacja w sprawie realizacji zadań z zakresu turystyki i promocji turystycznej Miasta Opola zawartych w Strategii Rozwoju Opola do 2030 r. (druk nr 140) - opiniuje Komisja Sportu i Turystyki.

35. Informacja o wyznaczonych na 2025 rok podmiotach, w których jest wykonywana kara ograniczenia wolności oraz praca społecznie użyteczna (druk nr 145) – otrzymują wszyscy radni.

36. Informacja o wyznaczonych na 2025 rok podmiotach, na rzecz których skazani mogą wykonywać prace na cele społeczne (druk nr 146) – otrzymują wszyscy radni.

37. Informacja Prezydenta Miasta Opola o działalności w okresie międzysesyjnym.

38. Pytania w sprawach bieżących.

39. Komunikaty.

40. Zamknięcie sesji.

« Powrót do strony głównej