« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

2. Stwierdzenie prawomocności sesji.

3. Zatwierdzenie protokołu z XIX sesji.

4. Wybór sekretarza sesji.

5. Porządek obrad sesji.

a) Uchwała zmieniająca uchwałę w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Opola (druk nr 406) – opiniuje Komisja Budżetowa.

6. Interpelacje radnych.

7. Sprawozdanie w sprawie sprzedanych, nabytych i obciążonych nieruchomości oraz o uzyskanych z tego tytułu dochodach i poniesionych wydatkach w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 30 czerwca 2025 r. (druk nr 401) – opiniuje Komisja Budżetowa oraz Komisja Infrastruktury.

8. Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na przekazanie w formie darowizny prawa własności nieruchomości gruntowych na rzecz Miasta Opola na prawach powiatu (druk nr 377) – opiniuje Komisja Budżetowa oraz Komisja Infrastruktury.

9. Uchwała o zmianie uchwały nr LXXXIII/1425/24 Rady Miasta Opola z dnia 25 stycznia 2024 r. w sprawie zawarcia porozumienia z Wojewodą Opolskim w sprawie powierzenia Miastu Opole zadań z zakresu administracji rządowej, dotyczących obowiązku utrzymania grobów i cmentarzy wojennych znajdujących się na terenie gminy Opole (druk nr 396) – opiniuje Komisja Infrastruktury.

10. Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na wniesienie wkładu niepieniężnego (aportu) do spółki Wodociągi i Kanalizacja w Opolu Sp. z o.o. (druk nr 397) – opiniuje Komisja Budżetowa oraz Komisja Infrastruktury.

11. Uchwała zmieniająca uchwałę w sprawie poboru opłaty skarbowej w drodze inkasa (druk nr 400) – opiniuje Komisja Budżetowa.

12. Uchwała w sprawie nadania pośmiertnie tytułu "Honorowy Obywatel Miasta Opola" Panu Januszowi Gilewiczowi (druk nr 398) – otrzymują wszyscy radni.

13. Uchwała w sprawie nadania tytułu „Zasłużony Obywatel Miasta Opola” Pani Marii Romanowskiej (druk nr 399) – otrzymują wszyscy radni.

14. Uchwała w sprawie przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami miasta Opola w sprawie wprowadzenia ograniczenia sprzedaży napojów alkoholowych na terenie miasta w godzinach nocnych (druk nr 404) – opiniuje Komisja Społeczna i Zdrowia.

15. Uchwała w sprawie korekty budżetu miasta Opola na 2025 rok (druk nr 405) - opiniuje Komisja Budżetowa

16. Rozpatrzenie petycji należącej do właściwości Rady Miasta Opola – Uchwała w sprawie przekazania petycji według właściwości (druk nr 402) – otrzymują wszyscy radni.

17. Rozpatrzenie skargi należącej do właściwości Rady Miasta Opola – Uchwała w sprawie przekazania skargi według właściwości (druk nr 403) – otrzymują wszyscy radni.

18. Informacja Prezydenta Miasta Opola o działalności w okresie międzysesyjnym.

19. Pytania w sprawach bieżących.

20. Komunikaty.

21. Zamknięcie sesji.

« Powrót do strony głównej