« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Zatwierdzenie protokołu nr 1/2024 Komisji Infrastruktury Rady Miasta Opola ze wspólnego posiedzenia Komisji w dniu 11 czerwca 2024 r.

2. Zaopiniowanie sprawozdań z działań podejmowanych na terenie nadzoru wodnego:

3. Zaopinowanie projektu uchwały w sprawie uzgodnienia prac wykonywanych na potrzeby ochrony użytku ekologicznego "Grudzicki Grąd" w Opolu (druk nr 39).

10. Zaopiniowanie projektu uchwały uchylającej uchwałę nr XIV/219/19 Rady Miasta Opola z dnia 4 lipca 2019 r. w sprawie ustalenia cen maksymalnych obowiązujących przy przewozie osób taksówkami na terenie Miasta Opola (druk nr 60).

11. Zaopiniowanie projektu uchwały uchylającej uchwałę nr XIV/218/19 Rady Miasta Opola z dnia 4 lipca 2019 r. w sprawie określenia strefy cen (stawki taryfowe) obowiązującej przy przewozie osób i ładunków taksówkami (druk nr 61).

12. Zaopiniowanie projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych i dworców, których właścicielem albo zarządzającym jest Miasto Opole oraz warunków i zasad korzystania z tych obiektów (druk nr 62).

13. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie zawarcia umowy najmu lokalu użytkowego nr 3 przy ul. Książąt Opolskich 48-50 Opolu w trybie bezprzetargowym (druk nr 63).

15. Sprawy różne.

a) Petycja mieszkańców Dzielnicy XIII w sprawie budowy wodociągu i doprowadzenia wody na cmentarzu w Opolu - Chmielowicach przy ul. Ślicznej

« Powrót do strony głównej