« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

2. Stwierdzenie prawomocności sesji.

3. Zatwierdzenie protokołu z IX sesji.

5. Porządek obrad sesji.

9. Uchwała w sprawie wykazu wydatków zamieszczonych w budżecie miasta Opola na 2024 rok, które nie wygasają z upływem roku budżetowego (druk nr 193) – opiniuje Komisja Budżetowa.

14. Uchwała w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ulic: Zielonogórskiej i Wschodniej w Opolu (druk nr 185) – opiniuje Komisja Infrastruktury.

15. Sprawozdanie z realizacji wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy Opole na lata 2019-2023 (druk nr 186) – opiniuje Komisja Budżetowa, Komisja Infrastruktury oraz Komisja Społeczna i Zdrowia.

16. Uchwała w sprawie przyjęcia wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy Opole na lata 2024-2030 (druk nr 187) – opiniuje Komisja Budżetowa, Komisja Infrastruktury oraz Komisja Społeczna i Zdrowia.

17. Uchwała w sprawie przyjęcia „Aktualizacji Planu gospodarki niskoemisyjnej dla miasta Opola” (druk nr 188) – opiniuje Komisja Infrastruktury.

19. Uchwała w sprawie zwolnień z podatku od nieruchomości w ramach pomocy operacyjnej na infrastrukturę sportową (druk nr 190) – opiniuje Komisja Budżetowa.

20. Uchwała w sprawie zaproszenia imiennie rodziny polskiego pochodzenia w ramach repatriacji do osiedlenia się na terenie Miasta Opola (druk nr 194) – opiniuje Komisja Społeczna i Zdrowia.

22. Uchwała w sprawie podniesienia wysokości wynagrodzenia dla rodzin zastępczych zawodowych, rodzin zastępczych zawodowych pełniących funkcję pogotowia rodzinnego oraz prowadzących rodzinny dom dziecka (druk nr 196) – opiniuje Komisja Budżetowa oraz Komisja Społeczna i Zdrowia.

23. Uchwała w sprawie podniesienia wysokości świadczeń przysługujących rodzinie zastępczej i prowadzącemu rodzinny dom dziecka oraz wysokości pomocy dla osoby usamodzielnianej opuszczającej placówkę opiekuńczo-wychowawczą i korzystającej ze wsparcia w mieszkaniu treningowym (druk nr 197) – opiniuje Komisja Budżetowa oraz Komisja Społeczna i Zdrowia.

25. Uchwała w sprawie w sprawie przyjęcia planu nadzoru nad żłobkami, klubami dziecięcymi oraz dziennymi opiekunami działającymi na terenie Miasta Opola (druk nr 199) – opiniuje Komisja Społeczna i Zdrowia.

26. Informacja Prezydenta Miasta Opola o działalności w okresie międzysesyjnym.

27. Pytania w sprawach bieżących.

28. Komunikaty.

29. Zamknięcie sesji.

« Powrót do strony głównej