Porządek obrad
2.
Stwierdzenie prawomocności sesji.
3.
Zatwierdzenie protokołu XVI sesji.
4.
Wybór sekretarza sesji.
7.
Rozpatrzenie Raportu o stanie Miasta Opola za 2024 rok (druk nr 344) - opiniują Komisja Rewizyjna, Komisja Budżetowa, Komisja Infrastruktury, Komisja Edukacji i Kultury, Komisja Społeczna i Zdrowia oraz Komisja Sportu i Turystyki.
8.
Uchwała w sprawie udzielenia Prezydentowi Miasta Opola wotum zaufania (druk nr 345) - opiniują Komisja Rewizyjna, Komisja Budżetowa, Komisja Infrastruktury, Komisja Edukacji i Kultury, Komisja Społeczna i Zdrowia oraz Komisja Sportu i Turystyki.
a)
Sprawozdania z wykonania budżetu miasta Opola za 2024 rok (druk nr 283) wraz z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu - opiniują Komisja Rewizyjna, Komisja Budżetowa, Komisja Infrastruktury, Komisja Edukacji i Kultury, Komisja Społeczna i Zdrowia oraz Komisja Sportu i Turystyki.
b)
Sprawozdania finansowego miasta Opola za 2024 rok (druk nr 309) - opiniują Komisja Rewizyjna, Komisja Budżetowa, Komisja Infrastruktury, Komisja Edukacji i Kultury, Komisja Społeczna i Zdrowia oraz Komisja Sportu i Turystyki.
c)
Informacji o stanie mienia miasta Opola (druk nr 285) - opiniują Komisja Rewizyjna, Komisja Budżetowa, Komisja Infrastruktury, Komisja Edukacji i Kultury, Komisja Społeczna i Zdrowia oraz Komisja Sportu i Turystyki.
10.
Uchwała w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego miasta Opola za 2024 rok wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu miasta Opola za 2024 rok (druk nr 335) - opiniują Komisja Rewizyjna, Komisja Budżetowa, Komisja Infrastruktury, Komisja Edukacji i Kultury, Komisja Społeczna i Zdrowia oraz Komisja Sportu i Turystyki.
11.
Rozpatrzenie sprawozdania z wykonania planów finansowych instytucji kultury miasta Opola za 2024 rok (druk nr 284) - opiniują Komisja Rewizyjna, Komisja Budżetowa, Komisja Infrastruktury, Komisja Edukacji i Kultury, Komisja Społeczna i Zdrowia oraz Komisja Sportu i Turystyki.
12.
Absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2024 rok – Wniosek Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Opola w sprawie absolutorium dla Prezydenta Miasta Opola za 2024 rok wraz z uchwałą w sprawie udzielenia Prezydentowi Miasta Opola absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2024 rok (druk nr 349).
13.
Uchwała w sprawie współdziałania na rzecz przygotowania i wspólnej realizacji przedsięwzięcia pn. „Dronowe Centrum Kompetencji Górnej Odry” planowanego do realizacji we współpracy z Polską Agencją Żeglugi Powietrznej, która realizuje projekt pn.: „Rozbudowa i wyposażenie centrów kompetencji (specjalistyczne ośrodki szkoleniowe, wsparcie wdrożeń, centra monitorowania) oraz infrastruktura do zarządzania ruchem pojazdów bezzałogowych jako Ekosystem Innowacji” w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO) (druk nr 363) - otrzymują wszyscy radni.
14.
Rozpatrzenie petycji należących do właściwości Rady Miasta Opola.
a)
Uchwała w sprawie rozpatrzenia petycji (druk nr 366) - otrzymują wszyscy radni.
b)
Uchwała w sprawie rozpatrzenia petycji (druk nr 367) - otrzymują wszyscy radni.
c)
Uchwała w sprawie rozpatrzenia petycji (druk nr 368) - otrzymują wszyscy radni.
15.
Rozpatrzenie skarg należących do właściwości Rady Miasta Opola.
a)
Uchwała w sprawie rozpatrzenia skargi na działanie Prezydenta Miasta Opola (druk nr 369) - otrzymują wszyscy radni.
b)
Uchwała w sprawie rozpatrzenia skargi na dyrektora Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu (druk nr 370) - otrzymują wszyscy radni.
c)
Uchwała w sprawie rozpatrzenia skargi na działanie Prezydenta Miasta Opola (druk nr 371) - otrzymują wszyscy radni.
16.
Informacja Prezydenta Miasta Opola o działalności w okresie międzysesyjnym.
17.
Pytania w sprawach bieżących.