« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

2. Stwierdzenie prawomocności sesji.

3. Zatwierdzenie protokołu XVI sesji.

7. Rozpatrzenie Raportu o stanie Miasta Opola za 2024 rok (druk nr 344) - opiniują Komisja Rewizyjna, Komisja Budżetowa, Komisja Infrastruktury, Komisja Edukacji i Kultury, Komisja Społeczna i Zdrowia oraz Komisja Sportu i Turystyki.

a) Debata nad Raportem.

9. Rozpatrzenie:

a) Sprawozdania z wykonania budżetu miasta Opola za 2024 rok (druk nr 283) wraz z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu - opiniują Komisja Rewizyjna, Komisja Budżetowa, Komisja Infrastruktury, Komisja Edukacji i Kultury, Komisja Społeczna i Zdrowia oraz Komisja Sportu i Turystyki.

b) Sprawozdania finansowego miasta Opola za 2024 rok (druk nr 309) - opiniują Komisja Rewizyjna, Komisja Budżetowa, Komisja Infrastruktury, Komisja Edukacji i Kultury, Komisja Społeczna i Zdrowia oraz Komisja Sportu i Turystyki.

c) Informacji o stanie mienia miasta Opola (druk nr 285) - opiniują Komisja Rewizyjna, Komisja Budżetowa, Komisja Infrastruktury, Komisja Edukacji i Kultury, Komisja Społeczna i Zdrowia oraz Komisja Sportu i Turystyki.

11. Rozpatrzenie sprawozdania z wykonania planów finansowych instytucji kultury miasta Opola za 2024 rok (druk nr 284) - opiniują Komisja Rewizyjna, Komisja Budżetowa, Komisja Infrastruktury, Komisja Edukacji i Kultury, Komisja Społeczna i Zdrowia oraz Komisja Sportu i Turystyki.

13. Uchwała w sprawie współdziałania na rzecz przygotowania i wspólnej realizacji przedsięwzięcia pn. „Dronowe Centrum Kompetencji Górnej Odry” planowanego do realizacji we współpracy z Polską Agencją Żeglugi Powietrznej, która realizuje projekt pn.: „Rozbudowa i wyposażenie centrów kompetencji (specjalistyczne ośrodki szkoleniowe, wsparcie wdrożeń, centra monitorowania) oraz infrastruktura do zarządzania ruchem pojazdów bezzałogowych jako Ekosystem Innowacji” w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO) (druk nr 363) - otrzymują wszyscy radni.

14. Rozpatrzenie petycji należących do właściwości Rady Miasta Opola.

15. Rozpatrzenie skarg należących do właściwości Rady Miasta Opola.

16. Informacja Prezydenta Miasta Opola o działalności w okresie międzysesyjnym.

17. Pytania w sprawach bieżących.

18. Komunikaty.

19. Zamknięcie sesji.

« Powrót do strony głównej