zmień kontrast
powiększ czcionkę
pomniejsz czcionkę
uproszczona wersja
Kadencja 2024 - 2029
Kadencja 2018 - 2023
Kadencja 2014 - 2018
Kadencja 2010 - 2014
Rada Miasta Opola
XXI Sesja w dniu 30 października 2025, godz. 09:00
w sala nr 312. im. K. Musioła w opolskim ratuszu
Posiedzenia
Interpelacje i zapytania
Głosowania
Rejestr uchwał
Transmisje z obrad
Rada Miasta Opola
Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji.
2.
Stwierdzenie prawomocności sesji.
3.
Zatwierdzenie protokołu z XX sesji.
20. protokół z sesji - 25 września 2025 r..pdf (0,42MB)
4.
Wybór sekretarza sesji.
5.
Porządek obrad sesji.
6.
Interpelacje radnych.
7.
Uchwała w sprawie uchwalenia Programu współpracy Miasta Opola z organizacjami pozarządowymi i innymi uprawnionymi podmiotami na rok 2026 (druk nr 410) – opiniuje Komisja Budżetowa, Komisja Edukacji i Kultury, Komisja Społeczna i Zdrowia, Komisja Sportu i Turystyki.
druk nr 410.pdf (0,51MB)
uchwała ORDPP do druku nr 410.pdf (0,28MB)
8.
Uchwała w sprawie ustalenia wysokości opłat i kosztów związanych z usunięciem i przechowywaniem pojazdów (druk nr 419) – opiniuje Komisja Budżetowa oraz Komisja Infrastruktury.
druk nr 419.pdf (0,36MB)
9.
Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych Miasta Opola w roku szkolnym 2024/25 (druk nr 417) – opiniuje Komisja Edukacji i Kultury.
druk nr 417.pdf (1,58MB)
10.
Uchwała w sprawie powierzenia Miejskiemu Zakładowi Komunikacyjnemu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Opolu zadania własnego Gminy Opole z zakresu dowozu uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych w mieście Opolu do szkół i przedszkoli na terenie Miasta Opola (druk nr 411) – opiniuje Komisja Budżetowa oraz Komisja Edukacji i Kultury.
druk nr 411.pdf (0,27MB)
11.
Uchwała zmieniająca uchwałę w sprawie przekształcenia komunalnego zakładu budżetowego w jednoosobową spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością gminy Opole (druk nr 412) – opiniuje Komisja Budżetowa oraz Komisja Edukacji i Kultury.
druk nr 412.pdf (0,28MB)
12.
Uchwała w sprawie powierzenia Miejskiemu Zakładowi Komunikacyjnemu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Opolu zadania własnego Gminy Opole z zakresu dowozu uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Sportowymi oraz Zespołu Szkół w Dobrzeniu Wielkim (druk nr 413) – opiniuje Komisja Budżetowa oraz Komisja Edukacji i Kultury.
druk nr 413.pdf (0,28MB)
13.
Uchwała w sprawie przyjęcia do realizacji zadania w zakresie dowozu uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Sportowymi oraz Zespołu Szkół w Dobrzeniu Wielkim w roku szkolnym 2025/2026 (druk nr 414) – opiniuje Komisja Budżetowa oraz Komisja Edukacji i Kultury.
druk nr 414.pdf (0,29MB)
14.
Uchwała w sprawie zmiany statutu Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Jana Pawła II w Opolu (druk nr 415) – opiniuje Komisja Edukacji i Kultury.
druk nr 415.pdf (0,47MB)
15.
Uchwała w sprawie zawarcia umowy najmu lokalu użytkowego nr 16, położonego przy ul. Krakowskiej 51 w Opolu w trybie bezprzetargowym (druk nr 416) – opiniuje Komisja Infrastruktury.
druk nr 416.pdf (0,24MB)
16.
Uchwała w sprawie ustalenia wynagrodzenia Prezydenta Miasta Opola Arkadiusza Wiśniewskiego (druk nr 418) – opiniuje Komisja Budżetowa.
druk nr 418.pdf (0,25MB)
17.
Uchwała zmieniająca uchwałę w sprawie powołania zespołu do spraw opiniowania kandydatów na ławników w wyborach uzupełniających na kadencję w latach 2024-2027 (druk nr 420) – otrzymują wszyscy radni.
druk nr 420.pdf (0,25MB)
18.
Rozpatrzenie skarg należących do właściwości Rady Miasta Opola.
19.
Informacja Prezydenta Miasta Opola o działalności w okresie międzysesyjnym.
20.
Pytania w sprawach bieżących.
21.
Komunikaty.
22.
Zamknięcie sesji.