zmień kontrast
powiększ czcionkę
pomniejsz czcionkę
uproszczona wersja
Kadencja 2024 - 2029
Kadencja 2018 - 2023
Kadencja 2014 - 2018
Kadencja 2010 - 2014
Rada Miasta Opola
XX Sesja w dniu 25 września 2025, godz. 09:00
w sala nr 312. im. K. Musioła w opolskim ratuszu
Posiedzenia
Interpelacje i zapytania
Głosowania
Rejestr uchwał
Transmisje z obrad
Rada Miasta Opola
Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji.
2.
Stwierdzenie prawomocności sesji.
3.
Zatwierdzenie protokołu z XIX sesji.
19. protokół z sesji - 28 sierpnia 2025 r..pdf (0,43MB)
4.
Wybór sekretarza sesji.
5.
Porządek obrad sesji.
6.
Interpelacje radnych.
7.
Sprawozdanie w sprawie sprzedanych, nabytych i obciążonych nieruchomości oraz o uzyskanych z tego tytułu dochodach i poniesionych wydatkach w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 30 czerwca 2025 r. (druk nr 401) – opiniuje Komisja Budżetowa oraz Komisja Infrastruktury.
druk nr 401.pdf (0,27MB)
8.
Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na przekazanie w formie darowizny prawa własności nieruchomości gruntowych na rzecz Miasta Opola na prawach powiatu (druk nr 377) – opiniuje Komisja Budżetowa oraz Komisja Infrastruktury.
druk nr 377.pdf (0,25MB)
mapa do druku nr 377.pdf (0,6MB)
9.
Uchwała o zmianie uchwały nr LXXXIII/1425/24 Rady Miasta Opola z dnia 25 stycznia 2024 r. w sprawie zawarcia porozumienia z Wojewodą Opolskim w sprawie powierzenia Miastu Opole zadań z zakresu administracji rządowej, dotyczących obowiązku utrzymania grobów i cmentarzy wojennych znajdujących się na terenie gminy Opole (druk nr 396) – opiniuje Komisja Infrastruktury.
druk nr 396.pdf (0,25MB)
10.
Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na wniesienie wkładu niepieniężnego (aportu) do spółki Wodociągi i Kanalizacja w Opolu Sp. z o.o. (druk nr 397) – opiniuje Komisja Budżetowa oraz Komisja Infrastruktury.
druk nr 397.pdf (0,92MB)
11.
Uchwała zmieniająca uchwałę w sprawie poboru opłaty skarbowej w drodze inkasa (druk nr 400) – opiniuje Komisja Budżetowa.
druk nr 400.pdf (0,24MB)
12.
Uchwała w sprawie nadania pośmiertnie tytułu "Honorowy Obywatel Miasta Opola" Panu Januszowi Gilewiczowi (druk nr 398) – otrzymują wszyscy radni.
druk nr 398.pdf (0,27MB)
13.
Uchwała w sprawie nadania tytułu „Zasłużony Obywatel Miasta Opola” Pani Marii Romanowskiej (druk nr 399) – otrzymują wszyscy radni.
druk nr 399.pdf (0,27MB)
14.
Rozpatrzenie petycji należącej do właściwości Rady Miasta Opola.
15.
Rozpatrzenie skargi należącej do właściwości Rady Miasta Opola.
16.
Informacja Prezydenta Miasta Opola o działalności w okresie międzysesyjnym.
17.
Pytania w sprawach bieżących.
18.
Komunikaty.
19.
Zamknięcie sesji.