« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

2. Stwierdzenie prawomocności sesji.

3. Zatwierdzenie protokołu z XX sesji.

5. Porządek obrad sesji.

23. Uchwała o zmianie uchwały nr LXXVIII/1368/23 Rady Miasta Opola z dnia 26 października 2023 r. w sprawie określenia zasad udzielania z budżetu Miasta Opola dotacji celowych na dofinansowanie zadań związanych z rozwojem rodzinnych ogrodów działkowych, przeznaczonych na budowę lub modernizację infrastruktury ogrodowej - „Program rozwoju ogrodów działkowych na lata 2024-2028" (druk nr 422) – opiniuje Komisja Budżetowa oraz Komisja Infrastruktury + autopoprawka (druk nr 422-A).

27. Informacja o wyznaczonych na 2026 rok podmiotach, na rzecz których skazani mogą wykonywać prace na cele społeczne (druk nr 437) – otrzymują wszyscy radni.

28. Informacja o wyznaczonych na 2026 rok podmiotach, w których jest wykonywana kara ograniczenia wolności oraz praca społecznie użyteczna (druk nr 438) – otrzymują wszyscy radni.

33. Rozpatrzenie skarg należących do właściwości Rady Miasta Opola.

34. Informacja Prezydenta Miasta Opola o działalności w okresie międzysesyjnym.

35. Pytania w sprawach bieżących.

36. Komunikaty.

37. Zamknięcie sesji.

« Powrót do strony głównej