« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

2. Stwierdzenie prawomocności sesji.

4. Porządek obrad sesji.

8. Przedstawienie sprawozdań z działań podejmowanych na terenie nadzoru wodnego:

9. Uchwała zmieniająca uchwałę w sprawie ustalenia maksymalnej liczby zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia w miejscu sprzedaży i poza miejscem sprzedaży na terenie miasta Opola, zasad usytuowania w Opolu miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych oraz wprowadzenia zakazu sprzedaży, podawania, spożywania i wnoszenia napojów alkoholowych w niektórych miejscach, obiektach lub na określonym obszarze miasta (druk nr 35) – opiniuje Komisja Społeczna i Zdrowia.

10. Uchwała w sprawie uzgodnienia prac wykonywanych na potrzeby ochrony użytku ekologicznego "Grudzicki Grąd" w Opolu (druk nr 39) – opiniuje Komisja Infrastruktury.

13. Uchwała zmieniająca uchwałę w sprawie utworzenia jednostki organizacyjnej Miasta Opola pod nazwą Miejskie Centrum Świadczeń w Opolu oraz upoważnienia Dyrektora Miejskiego Centrum Świadczeń w Opolu do załatwiania indywidualnych spraw w zakresie dodatków mieszkaniowych, dodatków energetycznych i dopłat do czynszu (druk nr 47) – opiniuje Komisja Społeczna i Zdrowia.

14. Uchwała w sprawie upoważnienia wiceprzewodniczących Rady do podpisywania polecenia wyjazdu służbowego przewodniczącej Rady Miasta Opola (druk nr 46) – otrzymują wszyscy radni.

15. Uchwała zmieniająca uchwałę w sprawie nadania statutu Domowi Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Opolu (druk nr 51) – opiniuje Komisja Społeczna i Zdrowia.

18. Uchwała w sprawie zmiany adresu Przedszkola Publicznego nr 61 „Wesoła Gromadka” w Opolu (druk nr 54) – opiniuje Komisja Edukacji i Kultury.

21. Uchwała uchylająca uchwałę nr XIV/219/19 Rady Miasta Opola z dnia 4 lipca 2019 r. w sprawie ustalenia cen maksymalnych obowiązujących przy przewozie osób taksówkami na terenie Miasta Opola (druk nr 60) – opiniuje Komisja Infrastruktury.

22. Uchwała uchylająca uchwałę nr XIV/218/19 Rady Miasta Opola z dnia 4 lipca 2019 r. w sprawie określenia strefy cen (stawki taryfowe) obowiązującej przy przewozie osób i ładunków taksówkami (druk nr 61) – opiniuje Komisja Infrastruktury.

23. Uchwała zmieniająca uchwałę w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych i dworców, których właścicielem albo zarządzającym jest Miasto Opole oraz warunków i zasad korzystania z tych obiektów (druk nr 62) – opiniuje Komisja Infrastruktury.

24. Uchwała w sprawie zawarcia umowy najmu lokalu użytkowego nr 3 przy ul. Książąt Opolskich 48-50 Opolu w trybie bezprzetargowym (druk nr 63) -opiniuje Komisja Infrastruktury.

25. Uchwała w sprawie wskazania przedstawicieli Rady Miasta Opola do Społecznej Rady Konsultacji (druk nr 64) – otrzymują wszyscy radni.

26. Uchwała w sprawie wskazania kandydata na członka w Radzie przy Muzeum Wsi Opolskiej w Opolu (druk nr 65) – otrzymują wszyscy radni.

27. Rozpatrzenie skargi należącej do właściwości Rady Miasta – Uchwała w sprawie rozpatrzenia skargi na działanie dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu (druk nr 59) – otrzymują wszyscy radni.

28. Informacja Prezydenta Miasta Opola o działalności w okresie międzysesyjnym.

29. Pytania w sprawach bieżących.

30. Komunikaty.

31. Zamknięcie sesji.

« Powrót do strony głównej