« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

3. Ślubowanie radnej.

5. Porządek obrad sesji.

6. Interpelacje radnych.

7. Uchwała w sprawie powołania Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Opola (druk nr 2) – otrzymują wszyscy radni.

9. Uchwała w sprawie powołania Komisji Infrastruktury Rady Miasta Opola (druk nr 4) – otrzymują wszyscy radni.

10. Uchwała w sprawie powołania Komisji Edukacji i Kultury Rady Miasta Opola (druk nr 5) – otrzymują wszyscy radni.

11. Uchwała w sprawie powołania Komisji Społecznej i Zdrowia Rady Miasta (druk nr 6) – otrzymują wszyscy radni.

12. Uchwała w sprawie powołania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miasta (druk nr 7) – otrzymują wszyscy radni.

13. Uchwała w sprawie powołania Komisji Sportu i Turystyki Rady Miasta (druk nr 8) – otrzymują wszyscy radni.

14. Uchwała w sprawie wskazania kandydatów spośród radnych do Opolskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego (druk nr 24) – otrzymują wszyscy radni.

15. Uchwała w sprawie wskazania radnych do pracy w Społecznej Komisji Mieszkaniowej (druk nr 25) – otrzymują wszyscy radni.

16. Uchwała w sprawie delegowania radnych do składu Komisji Bezpieczeństwa i Porządku w mieście Opolu (druk nr 26) – otrzymują wszyscy radni.

17. Uchwała w sprawie ustalenia wynagrodzenia Prezydenta Miasta Opola Arkadiusza Wiśniewskiego (druk nr 9) – otrzymują wszyscy radni.

18. Uchwała zmieniająca uchwałę w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Opola (druk nr 27) – otrzymują wszyscy radni.

19. Uchwała w sprawie korekty budżetu miasta Opola na 2024 rok (druk nr 28) – otrzymują wszyscy radni.

20. Sprawozdanie w sprawie realizacji „Programu współpracy Miasta Opola z organizacjami pozarządowymi i innymi uprawnionymi podmiotami na rok 2023” (druk nr 1) – otrzymują wszyscy radni.

22. Raport z wykonania w 2023 roku Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na lata 2023-2026, a także efektów jego realizacji (druk nr 12) – otrzymują wszyscy radni.

23. Informacja o realizacji w 2023 roku zadań ujętych w Miejskim Programie Działań na Rzecz Osób Niepełnosprawnych w mieście Opolu na lata 2021 – 2025 (druk nr 20) – otrzymują wszyscy radni.

24. Uchwała w sprawie określenia wysokości opłaty za świadczenie usług wsparcia krótkoterminowego w formie pobytu całodobowego w Domu Pomocy Społecznej w Opolu (druk nr 21) – otrzymują wszyscy radni.

25. Roczny raport o stanie realizacji Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych Miasta Opola na lata 2021-2025 (druk nr 22) – otrzymują wszyscy radni.

26. Uchwała w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Wrzoski IV” w Opolu (druk nr 11) – otrzymują wszyscy radni.

28. Uchwała w sprawie zaliczenia ul. Berylowej, ul. Kobaltowej i drogi bez nazwy w Opolu do kategorii drogi gminnej oraz ustalenia przebiegu dróg gminnych (druk nr 13) – otrzymują wszyscy radni.

32. Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na oddanie w dzierżawę na okres 25 lat w drodze przetargu nieruchomości stanowiącej własność Gminy Opole (druk nr 17) – otrzymują wszyscy radni.

33. Uchwała zmieniająca uchwałę w sprawie przekazania Policji środków finansowych stanowiących dochody własne Miasta Opola z przeznaczeniem na rekompensatę pieniężną za czas służby ponadnormatywnej w 2024 roku (druk nr 29) – otrzymują wszyscy radni.

34. Informacja Prezydenta Miasta Opola o działalności w okresie międzysesyjnym.

35. Pytania w sprawach bieżących.

36. Komunikaty.

37. Zamknięcie sesji.

« Powrót do strony głównej