Porządek obrad
2.
Zatwierdzenie protokołu I sesji.
4.
Wybór sekretarza sesji.
7.
Uchwała w sprawie powołania Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Opola (druk nr 2) – otrzymują wszyscy radni.
8.
Uchwała w sprawie powołania Komisji Budżetowej Rady Miasta Opola (druk nr 3) – otrzymują wszyscy radni.
9.
Uchwała w sprawie powołania Komisji Infrastruktury Rady Miasta Opola (druk nr 4) – otrzymują wszyscy radni.
10.
Uchwała w sprawie powołania Komisji Edukacji i Kultury Rady Miasta Opola (druk nr 5) – otrzymują wszyscy radni.
11.
Uchwała w sprawie powołania Komisji Społecznej i Zdrowia Rady Miasta (druk nr 6) – otrzymują wszyscy radni.
12.
Uchwała w sprawie powołania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miasta (druk nr 7) – otrzymują wszyscy radni.
13.
Uchwała w sprawie powołania Komisji Sportu i Turystyki Rady Miasta (druk nr 8) – otrzymują wszyscy radni.
14.
Uchwała w sprawie wskazania kandydatów spośród radnych do Opolskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego (druk nr 24) – otrzymują wszyscy radni.
15.
Uchwała w sprawie wskazania radnych do pracy w Społecznej Komisji Mieszkaniowej (druk nr 25) – otrzymują wszyscy radni.
16.
Uchwała w sprawie delegowania radnych do składu Komisji Bezpieczeństwa i Porządku w mieście Opolu (druk nr 26) – otrzymują wszyscy radni.
17.
Uchwała w sprawie ustalenia wynagrodzenia Prezydenta Miasta Opola Arkadiusza Wiśniewskiego (druk nr 9) – otrzymują wszyscy radni.
18.
Uchwała zmieniająca uchwałę w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Opola (druk nr 27) – otrzymują wszyscy radni.
19.
Uchwała w sprawie korekty budżetu miasta Opola na 2024 rok (druk nr 28) – otrzymują wszyscy radni.
20.
Sprawozdanie w sprawie realizacji „Programu współpracy Miasta Opola z organizacjami pozarządowymi i innymi uprawnionymi podmiotami na rok 2023” (druk nr 1) – otrzymują wszyscy radni.
21.
Uchwała zmieniająca uchwałę w sprawie uchwalenia Programu współpracy Miasta Opola z organizacjami pozarządowymi i innymi uprawnionymi podmiotami na rok 2024 (druk nr 18) + autopoprawka (druk nr 18-A) – otrzymują wszyscy radni.
22.
Raport z wykonania w 2023 roku Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na lata 2023-2026, a także efektów jego realizacji (druk nr 12) – otrzymują wszyscy radni.
23.
Informacja o realizacji w 2023 roku zadań ujętych w Miejskim Programie Działań na Rzecz Osób Niepełnosprawnych w mieście Opolu na lata 2021 – 2025 (druk nr 20) – otrzymują wszyscy radni.
24.
Uchwała w sprawie określenia wysokości opłaty za świadczenie usług wsparcia krótkoterminowego w formie pobytu całodobowego w Domu Pomocy Społecznej w Opolu (druk nr 21) – otrzymują wszyscy radni.
25.
Roczny raport o stanie realizacji Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych Miasta Opola na lata 2021-2025 (druk nr 22) – otrzymują wszyscy radni.
26.
Uchwała w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Wrzoski IV” w Opolu (druk nr 11) – otrzymują wszyscy radni.
27.
Uchwała w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego "Cmentarna I" w Opolu (druk nr 23) – otrzymują wszyscy radni.
28.
Uchwała w sprawie zaliczenia ul. Berylowej, ul. Kobaltowej i drogi bez nazwy w Opolu do kategorii drogi gminnej oraz ustalenia przebiegu dróg gminnych (druk nr 13) – otrzymują wszyscy radni.
29.
Uchwała w sprawie zaliczenia odcinka ul. Jana Parandowskiego w Opolu do kategorii drogi gminnej (druk nr 15) – otrzymują wszyscy radni.
30.
Uchwała w sprawie pozbawienia odcinka ul. Juliana Fałata w Opolu kategorii drogi gminnej (druk nr 14) – otrzymują wszyscy radni.
31.
Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości gruntowych niezabudowanych w drodze zamiany gruntów (druk nr 16) – otrzymują wszyscy radni.
32.
Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na oddanie w dzierżawę na okres 25 lat w drodze przetargu nieruchomości stanowiącej własność Gminy Opole (druk nr 17) – otrzymują wszyscy radni.
33.
Uchwała zmieniająca uchwałę w sprawie przekazania Policji środków finansowych stanowiących dochody własne Miasta Opola z przeznaczeniem na rekompensatę pieniężną za czas służby ponadnormatywnej w 2024 roku (druk nr 29) – otrzymują wszyscy radni.
34.
Informacja Prezydenta Miasta Opola o działalności w okresie międzysesyjnym.
35.
Pytania w sprawach bieżących.