Porządek obrad
2.
Stwierdzenie prawomocności sesji.
3.
Zatwierdzenie protokołu II sesji.
4.
Wybór sekretarza sesji.
7.
Rozpatrzenie Raportu o stanie Miasta Opola za 2023 rok (druk nr 31) - opiniują Komisja Rewizyjna, Komisja Budżetowa, Komisja Infrastruktury, Komisja Edukacji i Kultury, Komisja Społeczna i Zdrowia oraz Komisja Sportu i Turystyki.
8.
Uchwała w sprawie udzielenia Prezydentowi Miasta Opola wotum zaufania (druk nr 33) - opiniują Komisja Rewizyjna, Komisja Budżetowa, Komisja Infrastruktury, Komisja Edukacji i Kultury, Komisja Społeczna i Zdrowia oraz Komisja Sportu i Turystyki.
a)
Sprawozdania z wykonania budżetu miasta Opola za 2023 rok (druk nr 1749) wraz z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu - opiniują Komisja Rewizyjna, Komisja Budżetowa, Komisja Infrastruktury, Komisja Edukacji i Kultury, Komisja Społeczna i Zdrowia oraz Komisja Sportu i Turystyki.
b)
Sprawozdania finansowego miasta Opola za 2023 rok (druk nr 10) - opiniują Komisja Rewizyjna, Komisja Budżetowa, Komisja Infrastruktury, Komisja Edukacji i Kultury, Komisja Społeczna i Zdrowia oraz Komisja Sportu i Turystyki.
c)
Informacji o stanie mienia miasta Opola (druk nr 1751) - opiniują Komisja Rewizyjna, Komisja Budżetowa, Komisja Infrastruktury, Komisja Edukacji i Kultury, Komisja Społeczna i Zdrowia oraz Komisja Sportu i Turystyki.
10.
Uchwała w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego miasta Opola za 2023 rok wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu miasta Opola za 2023 rok (druk nr 19) - opiniują Komisja Rewizyjna, Komisja Budżetowa, Komisja Infrastruktury, Komisja Edukacji i Kultury, Komisja Społeczna i Zdrowia oraz Komisja Sportu i Turystyki.
11.
Rozpatrzenie sprawozdania z wykonania planów finansowych instytucji kultury miasta Opola za 2023 rok (druk nr 1750) - opiniują Komisja Rewizyjna, Komisja Budżetowa, Komisja Infrastruktury, Komisja Edukacji i Kultury, Komisja Społeczna i Zdrowia oraz Komisja Sportu i Turystyki.
12.
Absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2023 rok – Wniosek Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Opola w sprawie absolutorium dla Prezydenta Miasta Opola za 2023 rok wraz z uchwałą w sprawie udzielenia Prezydentowi Miasta Opola absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2023 rok.
13.
Uchwała zmieniająca uchwałę w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Opola (druk nr 49) wraz z autopoprawką (druk nr 49-A) – otrzymują wszyscy radni.
14.
Uchwała w sprawie korekty budżetu miasta Opola na 2024 rok (druk nr 50) wraz z autopoprawką (druk nr 50-A) – otrzymują wszyscy radni.
15.
Uchwała w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Gosławice IVa” w Opolu (druk nr 32) – otrzymują wszyscy radni.
16.
Uchwała w sprawie współdziałania na rzecz przygotowania i wspólnej realizacji projektu partnerskiego pn. „Bezpieczny transport w Aglomeracji Opolskiej” planowanego do współfinansowania w ramach działania 3.2 Mobilność miejska w ZIT ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego z programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Opolskiego 2021-2027 (druk nr 48) – otrzymują wszyscy radni.
17.
Uchwała w sprawie powołania komisji doraźnej do dokonania zniszczenia dokumentów złożonych przez kandydatów na ławników (druk nr 34) – otrzymują wszyscy radni.
18.
Rozpatrzenie skarg należących do właściwości Rady Miasta Opola.
a)
Uchwała w sprawie rozpatrzenia skargi na działanie dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Osobom Bezdomnym i Uzależnionym w Opolu (druk nr 40) – otrzymują wszyscy radni.
b)
Uchwała w sprawie rozpatrzenia skargi na działania Prezydenta Miasta Opola (druk nr 41) – otrzymują wszyscy radni.
c)
Uchwała w sprawie rozpatrzenia skargi na działanie Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu (druk nr 42) – otrzymują wszyscy radni.
19.
Informacja Prezydenta Miasta Opola o działalności w okresie międzysesyjnym.
20.
Pytania w sprawach bieżących.