« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

2. Stwierdzenie prawomocności sesji.

3. Zatwierdzenie protokołu II sesji.

7. Rozpatrzenie Raportu o stanie Miasta Opola za 2023 rok (druk nr 31) - opiniują Komisja Rewizyjna, Komisja Budżetowa, Komisja Infrastruktury, Komisja Edukacji i Kultury, Komisja Społeczna i Zdrowia oraz Komisja Sportu i Turystyki.

a) Debata nad Raportem.

8. Uchwała w sprawie udzielenia Prezydentowi Miasta Opola wotum zaufania (druk nr 33) - opiniują Komisja Rewizyjna, Komisja Budżetowa, Komisja Infrastruktury, Komisja Edukacji i Kultury, Komisja Społeczna i Zdrowia oraz Komisja Sportu i Turystyki.

9. Rozpatrzenie:

a) Sprawozdania z wykonania budżetu miasta Opola za 2023 rok (druk nr 1749) wraz z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu - opiniują Komisja Rewizyjna, Komisja Budżetowa, Komisja Infrastruktury, Komisja Edukacji i Kultury, Komisja Społeczna i Zdrowia oraz Komisja Sportu i Turystyki.

b) Sprawozdania finansowego miasta Opola za 2023 rok (druk nr 10) - opiniują Komisja Rewizyjna, Komisja Budżetowa, Komisja Infrastruktury, Komisja Edukacji i Kultury, Komisja Społeczna i Zdrowia oraz Komisja Sportu i Turystyki.

c) Informacji o stanie mienia miasta Opola (druk nr 1751) - opiniują Komisja Rewizyjna, Komisja Budżetowa, Komisja Infrastruktury, Komisja Edukacji i Kultury, Komisja Społeczna i Zdrowia oraz Komisja Sportu i Turystyki.

10. Uchwała w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego miasta Opola za 2023 rok wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu miasta Opola za 2023 rok (druk nr 19) - opiniują Komisja Rewizyjna, Komisja Budżetowa, Komisja Infrastruktury, Komisja Edukacji i Kultury, Komisja Społeczna i Zdrowia oraz Komisja Sportu i Turystyki.

11. Rozpatrzenie sprawozdania z wykonania planów finansowych instytucji kultury miasta Opola za 2023 rok (druk nr 1750) - opiniują Komisja Rewizyjna, Komisja Budżetowa, Komisja Infrastruktury, Komisja Edukacji i Kultury, Komisja Społeczna i Zdrowia oraz Komisja Sportu i Turystyki.

12. Absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2023 rok – Wniosek Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Opola w sprawie absolutorium dla Prezydenta Miasta Opola za 2023 rok wraz z uchwałą w sprawie udzielenia Prezydentowi Miasta Opola absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2023 rok.

15. Uchwała w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Gosławice IVa” w Opolu (druk nr 32) – otrzymują wszyscy radni.

16. Uchwała w sprawie współdziałania na rzecz przygotowania i wspólnej realizacji projektu partnerskiego pn. „Bezpieczny transport w Aglomeracji Opolskiej” planowanego do współfinansowania w ramach działania 3.2 Mobilność miejska w ZIT ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego z programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Opolskiego 2021-2027 (druk nr 48) – otrzymują wszyscy radni.

17. Uchwała w sprawie powołania komisji doraźnej do dokonania zniszczenia dokumentów złożonych przez kandydatów na ławników (druk nr 34) – otrzymują wszyscy radni.

18. Rozpatrzenie skarg należących do właściwości Rady Miasta Opola.

a) Uchwała w sprawie rozpatrzenia skargi na działanie dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Osobom Bezdomnym i Uzależnionym w Opolu (druk nr 40) – otrzymują wszyscy radni.

b) Uchwała w sprawie rozpatrzenia skargi na działania Prezydenta Miasta Opola (druk nr 41) – otrzymują wszyscy radni.

c) Uchwała w sprawie rozpatrzenia skargi na działanie Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu (druk nr 42) – otrzymują wszyscy radni.

19. Informacja Prezydenta Miasta Opola o działalności w okresie międzysesyjnym.

20. Pytania w sprawach bieżących.

21. Komunikaty.

22. Zamknięcie sesji.

« Powrót do strony głównej