« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

2. Stwierdzenie prawomocności sesji.

5. Porządek obrad sesji.

a) Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na rozwiązanie stosunku pracy z radnym miasta Opola (druk nr 88) – otrzymują wszyscy radni.

9. Uchwała w sprawie zaciągnięcia pożyczki długoterminowej wspierającej zieloną transformację miast w Banku Gospodarstwa Krajowego (druk nr 78) – opiniuje Komisja Budżetowa.

10. Informacja o działalności kontrolnej Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Opolu w roku 2023 (druk nr 73) – opiniuje Komisja Infrastruktury.

11. Uchwała w sprawie podania do publicznej wiadomości zamiaru zmiany statutu Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Jana Pawła II w Opolu (druk nr 68) – opiniuje Komisja Edukacji i Kultury.

14. Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na powierzenie Gminie Zębowice prowadzenia zadania organizacji publicznego transportu zbiorowego w gminnych przewozach pasażerskich o charakterze użyteczności publicznej na linii Zębowice – Opole (druk nr 72) – opiniuje Komisja Infrastruktury.

15. Uchwała w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „ulica Partyzancka III” w Opolu (druk nr 74) – opiniuje Komisja Infrastruktury.

16. Uchwała zmieniająca uchwałę w sprawie rocznego planu kontroli na 2024 r. (druk nr 67) – otrzymują wszyscy radni.

17. Uchwała w sprawie ustalenia stawek zwrotu kosztów podróży służbowej radnych miasta Opola na przejazd samochodem osobowym niebędącym własnością gminy (druk nr 69) – otrzymują wszyscy radni.

18. Uchwała w sprawie udzielenia dotacji celowych na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków lub znajdujących się w gminnej ewidencji zabytków, położonych na terenie Gminy Opole, niestanowiących wyłącznej własności Gminy (druk nr 75) - opiniuje Komisja Budżetowa oraz Komisja Edukacji i Kultury.

20. Uchwała w sprawie zmiany uchwały w sprawie ustalenia wysokości opłaty za pobyt dziecka, określenia warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od ponoszenia opłaty za pobyt oraz ustalenia wysokości dodatkowej opłaty za wydłużony wymiar opieki i maksymalnej wysokości opłaty za wyżywienie w żłobku utworzonym przez Miasto Opole (druk nr 86) – opiniuje Komisja Społeczna i Zdrowia.

21. Uchwała w sprawie uchylenia uchwały w sprawie wysokości i zasad ustalania oraz rozliczania dotacji celowej dla podmiotów prowadzących żłobki na terenie Miasta Opola (druk nr 87) – opiniuje Komisja Społeczna i Zdrowia.

22. Uchwała w sprawie powołania Komisji doraźnej ds. Równości i Różnorodności (druk nr 83) – otrzymują wszyscy radni.

23. Plany pracy komisji stałych Rady Miasta Opola na II półrocze 2024 roku (druk nr 84) – otrzymują wszyscy radni.

24. Rozpatrzenie skarg należących do właściwości Rady Miasta Opola.

a) Uchwała w sprawie rozpatrzenia skargi na działania Prezydenta Miasta Opola (druk nr 79) – otrzymują wszyscy radni.

b) Uchwała w sprawie rozpatrzenia skargi na działanie dyrektora Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu (druk nr 80) – otrzymują wszyscy radni.

c) Uchwała w sprawie przekazania skargi według właściwości (druk nr 81) – otrzymują wszyscy radni.

d) Uchwała w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność dyrektora Ogrodu Zoologicznego w Opolu (druk nr 82) – otrzymują wszyscy radni.

25. Informacja Prezydenta Miasta Opola o działalności w okresie międzysesyjnym.

26. Pytania w sprawach bieżących.

27. Komunikaty.

28. Zamknięcie sesji.

« Powrót do strony głównej