« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Zatwierdzenie protokołu nr 4/2024 z posiedzenia Komisji Infrastruktury Rady Miasta Opola z posiedzenia w dniu 16 września 2024 r.

2. Zaopiniowanie Informacji w sprawie sprzedaży nieruchomości gruntowej, oznaczonej działką nr 2818, obręb Nowa Wieś Królewska, w trybie bezprzetargowym z zastosowaniem 99% bonifikaty, na rzecz Parafii Greckokatolickiej pw. Przemienienia Pańskiego w Opolu, na cele sakralne (druk nr 135).

4. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie ustalenia wysokości opłat i kosztów związanych z usunięciem i przechowywaniem pojazdów (druk nr 131).

5. Zaopiniowanie projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych i dworców, których właścicielem albo zarządzającym jest Miasto Opole oraz warunków i zasad korzystania z tych obiektów (druk nr 134).

21. Zaopiniowanie Informacji w sprawie Sprawozdania z wykonania "Aktualizacji Planu usuwania wyrobów zawierających azbest dla miasta Opola na lata 2010-2032" za lata 2022-2023 (druk nr 139).

22. Temat z planu pracy: Omówienie siatki połączeń autobusowych celem usprawnienia działania MZK.

23. Sprawy różne.

a) odpowiedź w sprawie budowy wodociągu i doprowadzenia wody na teren cmentarza komunalnego przy ul. Ślicznej

b) Informacja w sprawie tematów do ramowego planu sesji na 2025 rok.

« Powrót do strony głównej