« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

2. Stwierdzenie prawomocności sesji.

4. Wybór sekretarza sesji.

5. Porządek obrad sesji.

6. Interpelacje radnych.

7. Uchwała w sprawie uchwalenia Programu współpracy Miasta Opola z organizacjami pozarządowymi i innymi uprawnionymi podmiotami na rok 2025 (druk nr 150) – opiniuje Komisja Budżetowa, Komisja Infrastruktury, Komisja Edukacji i Kultury, Komisja Społeczna i Zdrowia oraz Komisja Sportu i Turystyki.

8. Uchwała w sprawie uchwalenia Wieloletniego programu współpracy Miasta Opola z organizacjami pozarządowymi i innymi uprawnionymi podmiotami na lata 2025-2027 (druk nr 149) – opiniuje Komisja Budżetowa, Komisja Infrastruktury, Komisja Edukacji i Kultury, Komisja Społeczna i Zdrowia oraz Komisja Sportu i Turystyki.

9. Uchwała w sprawie ustanowienia pomnika przyrody (druk nr 151) – opiniuje Komisja Infrastruktury.

10. Informacja dotycząca Sprawozdania z realizacji Programu ochrony środowiska dla miasta Opola za lata 2022-2023 (druk nr 141) – opiniuje Komisja Infrastruktury.

11. Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na udzielenie bonifikaty od opłat rocznych z tytułu trwałego zarządu nieruchomości stanowiącej własność Miasta Opola na prawach powiatu (druk nr 154) – opiniuje Komisja Budżetowa.

12. Uchwała w sprawie zmiany statutu Opolskiego Teatru Lalki i Aktora im. Alojzego Smolki w Opolu (druk nr 155) – opiniuje Komisja Edukacji i Kultury.

13. Uchwała w sprawie rocznego planu kontroli na 2025 rok (druk nr 148) – opiniuje Komisja Budżetowa, Komisja Infrastruktury, Komisja Edukacji i Kultury, Komisja Społeczna i Zdrowia oraz Komisja Sportu i Turystyki.

14. Uchwała w sprawie nadania odznaki „Za Zasługi dla Miasta Opola” Pani Karinie Radomskiej (druk nr 152) – otrzymują wszyscy radni.

15. Uchwała zmieniająca uchwałę w sprawie rocznego ramowego planu sesji Rady Miasta Opola (druk nr 153) – otrzymują wszyscy radni.

16. Uchwała w sprawie określenia szczegółowego trybu i harmonogramu opracowywania projektu strategii rozwoju gminy pn. Stategia Rozwoju Opola do 2043 r., w tym trybu konsultacji (druk nr 156) - opiniuje Komisja Budżetowa, Komisja Infrastruktury, Komisja Edukacji i Kultury, Komisja Społeczna i Zdrowia, Komisja Sportu i Turystyki.

17. Informacja o wykorzystaniu środków europejskich w Opolu (druk nr 157) - opiniuje Komisja Budżetowa, Komisja Infrastruktury, Komisja Edukacji i Kultury, Komisja Społeczna i Zdrowia, Komisja Sportu i Turystyki.

18. Uchwała w sprawie współdziałania na rzecz przygotowania i wspólnej realizacji projektu partnerskiego pn. „Wzmocnienie potencjału i zwiększenie dostępności do obiektów kultury w Aglomeracji Opolskiej” planowanego do współfinansowania w ramach działania 10.1 Dziedzictwo kulturowe i kultura, rozwój turystyki na obszarach miejskich - Aglomeracja Opolska ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego z programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Opolskiego 2021-2027 (druk nr 170) – opiniuje Komisja Edukacji i Kultury.

19. Uchwała w sprawie nadania nazwy drodze wewnętrznej płk. poż. Zdzisława Filingiera (druk nr 158) – opiniuje Komisja Infrastruktury.

20. Uchwała w sprawie nadania nazwy drodze wewnętrznej Leonarda Olejnika (druk nr 159) – opiniuje Komisja Infrastruktury.

21. Uchwała w sprawie przedłużenia nazwy istniejącej drogi wewnętrznej Urodzaju (druk nr 160) – opiniuje Komisja Infrastruktury.

22. Uchwała w sprawie przedłużenia nazwy istniejącej drogi wewnętrznej Różana (druk nr 161) – opiniuje Komisja Infrastruktury.

23. Uchwała w sprawie przedłużenia nazwy istniejącej drogi wewnętrznej Berylowa (druk nr 162) – opiniuje Komisja Infrastruktury.

24. Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości gruntowej (druk nr 163) – opiniuje Komisja Budżetowa oraz Komisja Infrastruktury.

25. Uchwała w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „w rejonie ulicy Wygonowej I” w Opolu (druk nr 166) – opiniuje Komisja Infrastruktury.

26. Uchwała w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „ulica Górna I” w Opolu (druk nr 167) – opiniuje Komisja Infrastruktury.

27. Uchwała w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Szczepanowice IV” w Opolu (druk nr 168) – opiniuje Komisja Infrastruktury.

28. Uchwała zmieniająca uchwałę w sprawie określenia zadań i wysokości środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na 2024 rok dla miasta Opola (druk nr 169) – opiniuje Komisja Budżetowa oraz Komisja Społeczna i Zdrowia.

29. Uchwała w sprawie powołania Miejskiej Komisji Wyborczej dla przeprowadzenia wyborów do rad dzielnic w Opolu: Dzielnica I, Dzielnica II, Dzielnica III, Dzielnica IV, Dzielnica V, Dzielnica VI, Dzielnica VII, Dzielnica VIII, Dzielnica IX, Dzielnica X, Dzielnica XI, Dzielnica XII, Dzielnica XIII (druk nr 171) – opiniują Kluby Radnych.

30. Informacja Prezydenta Miasta Opola o działalności w okresie międzysesyjnym.

31. Pytania w sprawach bieżących.

32. Komunikaty.

33. Zamknięcie sesji.

« Powrót do strony głównej