« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

2. Stwierdzenie prawomocności sesji.

3. Zatwierdzenie protokołu z V sesji.

5. Porządek obrad sesji.

7. Uchwała w sprawie udzielenia pomocy finansowej na rzecz innych gmin (druk nr 114) – otrzymują wszyscy radni.

10. Sprawozdanie w sprawie sprzedanych, nabytych i obciążonych nieruchomości oraz o uzyskanych z tego tytułu dochodach i poniesionych wydatkach w okresie od 1 stycznia 2024r. do 30 czerwca 2024r. (druk nr 97) – opiniuje Komisja Budżetowa oraz Komisja Infrastruktury.

12. Uchwała zmieniająca uchwałę w sprawie określenia szczegółowych zasad i trybu udzielania ulg w spłacie i niedochodzenia należności pieniężnych o charakterze cywilnoprawnym przypadających miastu Opole i jego jednostkom organizacyjnym (druk nr 92) – opiniuje Komisja Budżetowa.

16. Uchwała w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Wrzoski IV” w Opolu (druk nr 95) – opiniuje Komisja Infrastruktury.

17. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii do projektu „Audytu krajobrazowego województwa opolskiego” (druk nr 103) – otrzymują wszyscy radni.

18. Uchwała w sprawie uchylenia uchwały w sprawie ustalenia stawek zwrotu kosztów podróży służbowej radnych miasta Opola na przejazd samochodem osobowym niebędącym własnością gminy (druk nr 90) – otrzymują wszyscy radni.

19. Uchwała w sprawie ustalenia stawek zwrotu kosztów podróży służbowej radnych miasta Opola na przejazd samochodem osobowym niebędącym własnością gminy (druk nr 91) – otrzymują wszyscy radni.

21. Uchwała w sprawie przedłużenia nazwy istniejącej drogi gminnej Alei Wincentego Witosa (druk nr 99) – opiniuje Komisja Infrastruktury.

22. Uchwała w sprawie nadania nazwy drodze wewnętrznej – prof. Kazimierza Szczygielskiego (druk nr 100) – opiniuje Komisja Infrastruktury.

23. Uchwała w sprawie przyjęcia "Gminnego Programu Opieki nad Zabytkami Miasta Opola na lata 2024-2027" (druk nr 106) – otrzymują wszyscy radni.

24. Uchwała zmieniająca uchwałę w sprawie przekazania Policji środków finansowych stanowiących dochody własne Miasta Opola z przeznaczeniem na rekompensatę pieniężną za czas służby ponadnormatywnej w 2024 roku (druk nr 109) – otrzymują wszyscy radni.

25. Uchwała w sprawie przyjęcia przedsięwzięcia do realizacji oraz złożenia wniosku o dofinansowanie projektu pn. "Termomodernizacja obiektu PSP nr 14 w Opolu – etap IV" w ramach programu priorytetowego „Wymiana źródeł ciepła i poprawa efektywności energetycznej szkół” finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (druk nr 110) – otrzymują wszyscy radni.

26. Uchwała w sprawie przyjęcia przedsięwzięcia do realizacji oraz złożenia wniosku o dofinansowanie projektu pn. „Termomodernizacja obiektu PSP nr 24 w Opolu” w ramach programu priorytetowego „Wymiana źródeł ciepła i poprawa efektywności energetycznej szkół” finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (druk nr 111) – otrzymują wszyscy radni.

27. Uchwała w sprawie przyjęcia przedsięwzięcia do realizacji oraz złożenia wniosku o dofinansowanie projektu pn. „Termomodernizacja obiektu PSP nr 29 w Opolu” w ramach programu priorytetowego „Wymiana źródeł ciepła i poprawa efektywności energetycznej szkół” finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (druk nr 112) – otrzymują wszyscy radni.

28. Uchwała w sprawie przyjęcia przedsięwzięcia do realizacji oraz złożenia wniosku o dofinansowanie projektu pn. „Termomodernizacja obiektów PSP nr 7, PSP nr 15, PSP nr 25, PSP nr 31 i ZSZ im. St. Staszica w Opolu” w ramach programu priorytetowego „Wymiana źródeł ciepła i poprawa efektywności energetycznej szkół” finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (druk nr 113) – otrzymują wszyscy radni.

29. Uchwała w sprawie nadania tytułu „Zasłużony Obywatel Miasta Opola” Pani Urszuli Ciołeszyńskiej (druk nr 107) – otrzymują wszyscy radni.

30. Uchwała w sprawie nadania tytułu „Zasłużony Obywatel Miasta Opola” Panu Tomaszowi Różyckiemu (druk nr 108) – otrzymują wszyscy radni.

31. Rozpatrzenie petycji należącej do właściwości Rady Miasta – Uchwała w sprawie rozpatrzenia petycji (druk nr 104) – otrzymują wszyscy radni.

32. Rozpatrzenie skargi należącej do właściwości Rady Miasta – Uchwała w sprawie rozpatrzenia skargi na dyrektora Zespołu Szkół Budowlanych im. Papieża Jana Pawła II w Opolu (druk nr 105) – otrzymują wszyscy radni.

33. Informacja Prezydenta Miasta Opola o działalności w okresie międzysesyjnym.

34. Pytania w sprawach bieżących.

35. Komunikaty.

36. Zamknięcie sesji.

« Powrót do strony głównej